Levertijd & verzendkosten

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 12:00 worden gedaan, worden dezelfde dag verzonden, mits op voorraad. Wanneer jouw gekozen product niet op voorraad is, zal de levering van jouw bestelling enkele dagen langer duren.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

€3,95 voor bestellingen die door de brievenbus passen en €5,95 voor bestellingen die met de pakketdienst mee moeten. Gratis verzending voor bestellingen vanaf €70,-

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Bedenktijd/retour

Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Je hebt na aflevering van de bestelling 14 dagen de tijd om jouw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief eventuele verzendkosten gecrediteerd. De kosten voor retour van jouw bestelling zijn voor eigen rekening.  Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan C-SKIN geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@c-skin.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan jou doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Product ruilen?

Wil je jouw product ruilen? Dat is geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met info@c-skin.nl. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.